loading...
تقصیرمن نبود
کیمیا سیدی بازدید : 7 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (1)

وقتی که بود قدرشو ندونستم....

وقتی که رفت دعا می کردم زود برگرده....

وقتی که برگشت رفتم پیشش وبا خوشحالی سلام کردم گفت ببخشید شما؟؟؟منتظر

وقتی که با یکی دیگه دیدمش فقط به خودم می گفتم اونی که رفته باید میذاشتی که زودتر از اینا میرفت گاهی رفتن وبرنگشتن بهتر از اینه که بره وله بیهوده برگرده..................ناراحت

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط soli1375 در تاریخ 1392/05/06 و 0:34 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز وب زیبایی دارین به منم یه سری بزن اگه خواستی میتونی منا به اسم پسر روز لینک کنی بهد بم خبر بده منم لینکت کنمشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 3
  • بازدید سال : 4
  • بازدید کلی : 126